ECHIPAMENTELE COMPONENTE ALE SISTEMULUI:
|
|
CITITOR CODURI DE BARE

    Cu ajutorul lui se usureaza operatia de completare a facturii sau avizului si confera siguranta. PRODUS OPTIONAL!
IMPRIMANTA ETICHETE AUTOCOLANTE
 |
    Cu ajutorul ei se listeaza etichete cu coduri de bare pentru articolele care vin fara, in ideea utilizarii cititorului de coduri de bare. PRODUS OPTIONAL! TERMINAL PORTABIL
    Cu ajutorul terminalului portabil se poate realiza atat receptia si livrarea produselor direct din depozit, fara a le
muta linga calculatorul de facturare, precum si operatia de inventariere. PRODUS OPTIONAL! |
|
|
    Afacerea dvs. va da batai de cap? - Stocul este o permanenta necunoscuta?
- Receptiile si livrarile dureaza o vesnicie? - Soldurile clientilor-furnizorilor sunt inexacte?
    Va putem veni in sprijin cu solutia noastra de gestiune a stocurilor si evidenta clientilor si furnizorilor.
|
    Sistemul propus de noi are doua componente de baza: aplicatia si echipamentele.
Echipamente prezente si descrise in partea din stanga a paginii au caracter optional, aplicatia functionand si fara aportul lor.
Necesitatea utilizarii echipamentelor este indicata de volumul rulajelor si tipul produselor comercializate. Acestea confera siguranta
la introducerea datelor si scurteaza timpii de lucru.
    Cateva dintre facilitatile oferite de sistem sunt prezentate in partea din dreapta a paginii unde
veti gasi punctate si unele dintre beneficiile utilizarii unui astfel de sistem.
    In masura in care sunteti interesat de un astfel de sistem puteti sa ne contactati pentru a va furniza o varianta DEMO a aplicatiei,
putand astfel sa analizati in ce masura corespunde nevoilor si specificului activitatii dvs.
* - pentru detalii va rugam sa ne CONTACTATI.
|
|
|
 |
   
Gestionare acte de intrare;
Gestionare acte de iesire;
Evidentieri si rapoarte de stoc;
Fise de miscare;
Politici de preturi la articole;
Facturare;
Gestionare comenzi;
Retururi de marfa;
Daca se opteaza si pentru modulul financiar se aduga urmatoarele facilitati:
Solduri conturi bancare;
Sold casa;
Situatii incasari clienti;
Situatii plati furnizori;
    Acestea sunt doar cateva dintre facilitatile oferite de sistem.
|
AVANTAJE
Organizarea articolelor prin catalogare, permite navigarea si cautarea rapida dupa cod intern, cod de bare, denumire
Stocuri adaptate tipului de activitate (definitive, pe comenzi, depozite sau pe furnizori, custodie...)
Flexibilitate prin posibilitatea de a adauga tipuri de documente ( facturi, avize, reglaje de stoc, intrari, iesiri diverse )
Punctele de lucru pot fi independente si interdependente, tranzactiile putand fi confidentiale cu posibilitatea de comunicare a stocurilor.
Administrare simpla si executare unitara prin politici flexibile de preturi, de parteneri
Clasificarea clientilor si politicilor de penalitati dupa scadenta
Transferuri interne intre depozite si fise detaliate de miscare
Optimizarea miscarii stocurilor la punctele de vânzare care pot consulta reciproc stocurile si pot transfera marfa cu limite de stoc minim garantat
Optimizarea fluxurilor banesti prin urmarirea relatiilor clienti/furnizori (datorii, scadente, vechimea datoriilor)
|
 |
|